2011.01.17

Då har det hunnit blivit ett nytt år! Hoppas på att detta året kommer bli ett bra år! För om man ska sumera ihop 2010 så vette tusan om det inte har varit ett av dom sämre åren, nu menar jag inte allt, men en viss person har nog bidragit till det. Men tack och lov att han inte finns i mitt liv nu!... Nog om det!

Spenderade nyårsafton ihop med några av mina underbara vänner, synd nog så var Anna och Hanna sjuka, så dom mådde inte så bra! Men vad gör det med en lugn kväll på nyår, bara man är med dom bästa! Även syster och Frida var med. Vi lagade trerätters och kollade på tv och spelade spel! Mycket trevligt och mysigt.

Sen fick jag för mig att bli sjuk… Trodde jag skulle bli frisk till sälen resan, men där fick jag! Usch inge roligt sällskap var jag.. Hostade hela nätterna väckte nästan alla i huset och jätte osocial på kvällarna! Men det visade sig tydligen att jag hade lunginflammation, så det kanske inte var så konsigt att jag aldrig blev frisk, men fick lite medicin av farbror doktor, så nu mår jag betydligt mycket bättre. Så hoppas jag kan få hålla mig frisk ett tag nu, slutade ju som sagt förra året med en pencillinkur också, tandfan! 

Annars rullar livet på riktigt bra just nu! Åker utomlands med min underbara familj om en månad också! Ska bli så skönt att komma till värmen och få lite semester.

             


Kommentarer
Postat av: Anna

2011 kommer bli ditt år Dessan känner det på mig kommer bli kanon. Vi ska hitta på mkt skoj :D När man är med er mår man som bäst love <3<3

2011-01-17 @ 21:13:45
Postat av: Mallan<3<3

Precis håller helt o hållet med Annisen detta kommer bli ditt år Dessan. :) Om man gör guud va ni är underbara mina töser <3

2011-01-17 @ 22:00:03
URL: http://maaliinjj.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tillsammans med er har man aldrig tråkigt!

Guuu va jag älskar er!!

Ser fram emot de här året, tänk va mycke skoj vi ska hitta på =)



Love you babe <3

2011-01-18 @ 21:08:40
URL: http://lialvthe.blogg.se/
Postat av: Gunnar

2011 kommer, som de andra säger, bli ett kanonår!

Hela gänger är ju underbart, kan inte göra annat än älska alla! :)

Love <3

2011-01-18 @ 22:24:36
URL: http://gunnsa.blogg.se/
Postat av: Gunnar

Love you! <3

2011-02-08 @ 23:12:37
URL: http://gunnsa.blogg.se/
Postat av: Hanna T

Dessan mitt hjärta <3

Väntar på en uppdatering. Det är Juni nu!!

Sommar och sol. inte snö och vinter..

Det va länge sen vi va i sälen :p



Puss puss <3

2011-06-07 @ 17:03:45
URL: http://missthure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0