2010.01.26

Väldigt blandade känslor flyger runt just nu! Har nyss kommit hem från en fotbollsträning, det är så att vi har slagit våra fotbollstalanger ihop med Julitas! Vilket faktiskt gick bra. Det finns bra talanger i det laget också. Så tror nog att det kommer bli något bra. Det kändes också bra att prata med Systrarna Eriksson också. Vi pratade mer eller mindre som vanligt på träningarna.. Vilket kändes väldigt bra. Men nu kommer jag till det jobbiga,  det är att laget inte är som det har varit, jag SAKNAR redan det gamla laget, alla skratt ja ALLT! Kan inte förklara i ord hur jobbigt det här känns! Gnistan att spela boll bara försvann. Man inser hur bra det var när allt det där inte finns längre, och hur mycket ni betyder!!  Jag vet att vi kommer umgås iaf, men det blir inte alls på samma sätt..  Men man ska göra det man känner  för. Men nu vet ni hur jag känner.


Kommentarer
Postat av: Hanna

<3<3<3<3 Love <3<3<3<3

2010-02-06 @ 11:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0