2009.03.02

Nu sitter jag och Alec inne i ett datarum, dock ar de inte sa fint vader idag. men vi har brant oss hyffsat sa de gor inget att
man tar de lite lugnt idag. Har blivit uppsvullen i ansiktet, ser ut som en stor gummiboll :S inte sa snyggt vill jag saga :P
men man vet iaf en sak, man uppskattar allt man har dar hemma! den som saknas mest av allt ar SIMON! vi har haft vara upp och ner gangar! men de jag vet ar att han ar mannen i mitt liv :) :) saknar honom saaa mycket just nu! langtar hem jatte mycket till dig darling! pussar och kyssar till dig!

Kommentarer
Postat av: Karro

Vad skönt att vara utomlands Dess! men vet hur det känns att vara ifrån den som står än närmast!

Njut mycket, och hälsa sis!

Kram!

2009-03-06 @ 00:07:49
URL: http://karolineoberg.blogg.se/
Postat av: Professorn

Ååååå va mysigt me utomlands! Knäpp en massa kort fan! Och njuuuut!

Pussar till er båda!

2009-03-07 @ 17:54:09
URL: http://k-eriksson.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0