2009.01.30

Nu har de gått en arbets vecka till, men dock slutade den inte alls bra. Fick reda på idag att om en månad kommer jag bli varslad. Så den 31 mars är min sista dag i datagruppen! så jäkla surt, trivs så förbannat bra!!! så när jag sa de till Mita, hon som jag jobbar med så rann de en tår faktiskt. Så hon köpte tröst godis och sen köpte vi cocos bollar till fikat. Inte nog med de, såg fram emot att åka till Johanna och träffa Lukas, men vad händer påvägen till norrköping!?? jo självklart så gick bilen sönder!! så Simon fick komma, de var inget annat än att bogsera hem fanskapet! många arga bilister blev de, hade tusentals bilar efter oss. Eftersom att vi kunde bara köra i 50 och jag har aldrig bogserat en bil heller! så nu står den här utanför. Så de är väl cykeln som gäller! känns inte så kul just för stunden att åka utomlands, med tanke på allt detta! ajja måste äta något kanske.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej sötisen! Åh, va trist med jobbet.. Vet hur de känns..går och deppar här hemma..finns ju liksom inga jobb att söka..=(



Åh, som om det inte vore nog att bli varslad...bilen också..va var det för fel?



När kommer ni och hälsar på oss?? Vi saknar er!!

Kramar

2009-01-31 @ 09:41:11
URL: http://saannapannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0