2009.01.24

Då var det en ny helg och en vecka har gått. Har jobbat hela veckan. Men de är i vanlig ordning. Är dock
lite nervös just nu, för som de ser ut så kommer mitt vik gå ut den 31 mars. Alla dessa indragningar på personal och de
ska sparas en massa pengar! men men, jag ska iaf tänkt att jag ska börja jobba kvällar i hemtjänsten. Så det blir mycket jobb. Men de är lika bra att jobba massor nu så man inte bara står där sen. jobbar hellre dubblet upp nu när man vet att man har jobb. Fast har ju en del städ jobb på sidan om, och de har ju utökas med timmar iaf. Men de är ju bara varannan månad. Hmm ja många planer har jag nu iaf när de gäller jobb. Så antar att jag inte kommer vara så social under perioden jag jobbar så mycket. på tal om något helt annat, min misse Tassa fick ett anfall igår natt. har nyss varit hos vetrinären och hon hade för hög femenal halt, så jag skulle minska hennes dos, men de visade sig att det blev för lite, så får gå tillbaka till en halv tablett morgon och kväll. men de är det värt älskar den katten så mycket! nehe nu ska jag hoppa in i duschen, för sen ska vi till vingåker, först blir den en sväng på factory sen ska vi till mor och far och käka, Dennis nya flamma ska med också :) trevligt trevligt! den plutten har blivit en stor plutt!
Sen ser jag fram emot att åka utomlands med my family!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej min lilla sötnöt! Ååh va tråkigt med anfall igen..vet hur det känns! Va sa vetrenären ni var hos? Var dom bra Skulle ni på återbesök? Hoppas ni hittar en bra dos som passar..

Kan vi inte hitta på något snart? Vi saknar er..

Massor Kramar

2009-01-25 @ 11:26:04
URL: http://saannapannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0