2009.01.16

här var det ett tag sen man skrev. Orken har inte riktigt funnits för att skriva om jag ska vara ärlig, sen har vi haft lite strul med internet. Men nu har ett nytt år börjat, många utmaningar väntas! sälen resan varhelt ok :) mysigt!
sen blev de en hel del ledighet, och de var behövligt. Vi gjorde inte så mycket, vi var bla till Ikea för att köpa nya sängar, vilket vi skulle ha gjort för minst ett år sen. Men i måndags började den vanliga vardagen med jobb och träning.
skönt att vardagen har börjat ändå. Sen har ju Johanna fått sin lilla Lukas nu, ett riktigt underverk :) dock har jag inte varit och hälsat på, men har sett en hel del bilder och är hur söt som helst :)
Sen ska man åka utomlands i februari, ska bli hur underbart som helst :) längtar faktiskt!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Oooh härliigt! Jag vill också åka utomlands!

2009-01-16 @ 20:01:05
URL: http://johannanmokvist.blogg.se/
Postat av: Tove

Hej vännen skickade precis ett sms till dig! hoppas att jag inte väckte dig? känner du dig gladare idag? riktigt avundsjuk på din utlandsresa i Feb! du M Å S T E skicka skort! ;) Love. pussar

2009-01-17 @ 09:52:04
URL: http://tovelundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0