2009.02.09

Har precis kommit hem, direkt efter jobbet åkte jag och syster ner på stan för att inhandla lite tills på lördag. Sen åkte vi till vingåker för att laga mat, en romantisk middag, potatismos och ugnstektfalukorv :) muma.
Sen åkte vi till mor, för hon hade aloe vera party ikväll. Så jag inhandlade även där också. Men nu är jag hemma, ska faktiskt snart krypa ner under täcket, är jätte trött, det blev en aningen väldigt sent igår kväll. Ska försöka komma iväg till norrköping på lördag också, Johanna är du hemma då ;) kanske vill göra mig sällskap på stan också :) 
måste köpa något till Simon, han fyller år på söndag :)  Åh måste berätta lite om helgen som har varit också, i fredags var vi  "bh-mannengänget"  och käkade på Harrys, det var riktigt mysigt. Dock inte maten. Jag och Karin tog pasta med räkor och kräftstjärtar (tror jag) för de första så smakade det inte alls bra, och för de andra så blev vi dåliga i magen :S
I lördags kväll så var några från laget bjudna hem till Hanna för en hel mysig tjejkväll, maten var utsökt! vi hade det faktiskt riktigt trevligt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jajjamensan! Jag är hemma!! :)

2009-02-11 @ 12:02:48
Postat av: Sanna

Du har blivit utmanad..Ta en titt på min blogg får du se ;)

Kram

2009-02-14 @ 17:28:14
URL: http://saannapannas.blogg.se/
Postat av: Karin

Jävla skitpasta!! =D

2009-02-20 @ 19:50:41
URL: http://professoreriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0