2009.02.02

Då var måndagen snart avklarad. Far min har hämtat min bil på släp nu, de tog sin lilla tid att få upp den på släpet.
Men till slut så. Så nu står den i garaget i vingåker. Jag hoppas att inte kalaset blir så dyrt, men jag får iaf räkna med
en 1000kr iaf. lite surt nu när man ska snart åka utomlands. Men men jag känner ändå att allt kommer att finna sig till en bra lösning. Jag tar alla jobb jag kan få så länge, för någon gång ska jag väl få en tjänst på resurscenter. För de har jag blivit lovad, om jag håller mig kvar, men de kommer jag att vara :)
känns lite ensamt just nu, älsklingen har åkt till uppsala för att jobba, men vi kan inte ens höras på tele just nu heller för han ska jobba natt, så Simon ligger och sover just nu. Men de är en hel del på tv ikväll så den går nog ganska fort ändå.


    
Han skulle nog bli en bra far ;)
älskar dig hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, bilden på Lukas & Simon blev ju jättebra! :) Dags för er att börja tillverka en liten nu! ;)

2009-02-03 @ 09:37:42
Postat av: Karro

Bra jobbat Dessan! Gullig Lukas! :)

Puss!

2009-02-07 @ 18:35:47
URL: http://karolineoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0