Semester

Nu har det redan gått två veckor på min semester, känns inte som att man har hunnit med så mycket. Jag och Simon tog oss en resa till Öland i några dagar, men annars tror jag det blir utflykter under en dag. Vi spelade cup igår också, tänkte bara meddela att jag kan knappt gå!! har aldrig någonsin haft sån jäkla träningsvärk! fy fan säger jag! men vi spelade i 200min allt som allt! gjorde iaf tre mål så lite värk får man stå ut med :)
Tänkte ha en vilodag som idag, men det blev en tur till Strömsholm med Tassa, hon har varit sjuk i några dagar, men imorse kunde vi inte göra annat än att åka till farbror doktor, hon spydde nämligen galla, så nu är hon kvar där på observation, ringde för några timmar sen för att kolla hur det gick, dom sa att hon var väldigt uttorkad så hon ligger med dropp, imorgon skulle dom ta blodprov, det gick tydligen inte att göra det nu som ikväll för hon var så svag! hoppas bara hon blir bra snart, tänker bara på hur hon har det och hur hon mår!
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0