2009.04.20

NYKÄR! är jag i min nya fiiiina bil!!! Åkte ända till Jönköping för att kolla på en bil, men när vi kom dit såg jag en fin pärla, provkörde men dock så började motorlampan lysa...? Jaha jag blev ett ? men min kära far och Simon sa att de här var ingen bra bil, för det första så var den kanske inte så fin i lacken och killen på bilfirman visste ingenting om bilen och var allmänt jäkla dryg! så vi åkte därifrån, pissigt att åka 50mil! men letandet fortsatte på kvällen, hittade en i örebro och det bästa av allt, dom ville ha byte mot en 9-5. jag slog till åkte dit i söndags och kollade på bilen och där stod min nya PÄRLA! men det var jobbigt för jäkla jobbigt att åka ifrån sin första pärla, puuh.. Nee nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det nanna kudde. Har lyxtider på schemat imorgon 9-15!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Grattis till nya bilen! ^¨ När får vi skåda pärlan då?? Kramar

2009-04-21 @ 11:56:39
URL: http://saannapannas.blogg.se/
Postat av: Käringen

Väntar på pärlan i helgen, ja tack!

2009-04-22 @ 15:28:46
URL: http://k-eriksson.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0