2009.04.16

HJÄLP! jag har en check på x antal tusen ligger hemma just nu! men den har jag förhoppningsvis inte kvar tills imorgon. För imorgon bär det av till Jönköping, då det blir ett bil köp! en Saab 9-3 hoppas det blir så nu också att man åker hem i den!, men har ju inte sett bilen i det verkliga så jag kanske blir jätte besviken. vem vet.. Sitter iaf och väntar på att darligen ska komma hem, ska väl steka en korv jäkel och några snabbisar till. Ska ju jobba ett häst pass imorgon. 9-13! lyx en fredag =) annars tror jag helgen blir väldigt lugn, ska ta hand om mina blåsor på tårna. Just ja, alla som ville att dammsugare killen skulle komma så blir det nog inget, för han DÖK aldrig upp! bra för företaget eller vad man nu ska säga, han kom ju inte till Alec heller :S Puss hej

Kommentarer
Postat av: Käringen

MEN GUD! KÖPA BIL?! FAN VA NAJS!

Måste lägga ut bild så fort som möjligt!!!!

Vad händer med lilla Nancy då?

2009-04-17 @ 07:19:46
URL: http://k-eriksson.spaces.live.com
Postat av: Käringen

Bra att du sa det där med checken förresten! Du jobbade till 13 sa du? Ingen hemma nu alltså? Dags för en liten kik hemma hos Desselidoo! Me in very big need of money!

2009-04-17 @ 12:46:03
URL: http://k-eriksson.spaces.live.com
Postat av: Jessica

Kom han inte till er heller?....

2009-04-17 @ 17:40:31
URL: http://jessicatillstrom.blogg.se/
Postat av: emma.e

Haha. Han dök aldrig upp här häller :P skumt. Hoppas allt är bra med dig dessan. kram kram

2009-04-19 @ 20:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0