2009.04.11

GLAD PÅSK!

En finare dag kan man inte få, vaknade kl 10 fick ett städ ryck, åkte ner på stan för att köpa lite påsk presenter.
Åkte till föräldrarna, har settat ute och sola hela dagen. Fick även ett ryck att ränsa ogräs, det var kul man kanske börjar få
gröna fingrar :) längtade lite tills man själv har ett hus att sköta om. Nu väntar jag på att några syskon ska komma och min kära sambo. Annars tror jag denna kväll blir lugn.

Hade det trevligt på Black Jack med alla mina underbara vänner! jag och syster fick höra våran "I natt i natt" iaf.. DÅ rocka vi loss. Fast EN sak skulle kunna ha tagits bort från den kvällen, tänker inte gå in på några detaljer och nej det handlar inte om mig och Simon. 

 

Kommentarer
Postat av: Käringen

Hmm var jag på Black Jack....? :S

2009-04-13 @ 11:03:32
URL: http://k-eriksson.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0