2009.04.11

Kvällen slutade med en tripp till bion med syskonen. Fast to furious, Så jäkla bra film satt på hel spänn hela tiden!
vilka bilar! så nu blev jag sugen på att köpa en ny bil.... Igen.. Men jag kollade lite på blocket när jag kom hem och hittade
faktiskt en bil som jag ville ha, så nu har jag mejlat och frågat om han tar in byte. Så nu väntar jag på svar, tänk om det skulle vara så att han vill de. Vilken tur man skulle ha!. Mycket med bilar just nu, ska på Elmia mässan imorgon också,
där finns det många bilar att dregla över! hoppas bara vi kommer iväg som vi ska, älskling har nämligen väldigt ont i magen emellan åt, jag misstänker att det kanske finns en möjlighet till att det kan vara blindtarmen. Men hoppas inte på det.





















Kommentarer
Postat av: Käringen

Hoppas inte det var blinda tarmen... Be han stå på vänster ben med det högra uppdraget mot magen, skriker han då så är det blindisen... men vore det det så skulle han nog inte ha ont fortfarande, då skulle han vara död..

2009-04-13 @ 11:01:26
URL: http://k-eriksson.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0