2009.04.04

ÄNTLIGEN! nu har vi internet igen!

Nu ska jag försöka uppdatera vad som händer, om jag nu har mer tid till de vill säga. Jag slutade jobba i tisdags, men hoppas på mycket jobb iaf. Men nu blir de även helger och kvällar jag kommer jobba igen. Vilket är väldigt surt, just för att
älsklingen bara är hemma på helgerna. Men hoppas de inte blir så långvarigt att man jobbar på olika ställen. Igår var jag på ett tredje jobb, vilket var fruktansvärt jobbigt! jag hjälpte till att servera på Fredriks begravning, gick en sväng upp till kyrkan för att kolla, det stod ett kort på kistan och många fina blommor, många unga var där och sa farväl. 120 personer kom för att fika efter begravningen, när alla var på plats var det helt knäpp tyst! sen höll Fredriks mamma ett litet tal och datorn var igång med ett bildspel på Fredrik. Efter allt detta gick jag min syster och mamma till graven, man kan inte riktigt förstå vad som har hänt, mamma sa att det här var de värsta hon varit med om, min mor är nämligen kyrkvaktmästare och var med på begravningen, just att våran lillebror är i den åldern så kändes det tungt.

Men idag är det en ny dag och nya tag, ska njuta av det härliga vädret, skulle vilja åka till vingåker och sätta på mina
fina bling bling, bilen gick nämligen igenom besiktningen igår, vilket jag blev chockad över, för de trodde jag inte.

Ha en bra dag min kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0