2008.11.04

Tänkte skriva av mig lite, även fast jag tycker de är lite jobbigt att skriva, för de är någon som har spillt något flytande på tangenterna så de går lite trögt mellan varven och att jag inte orkar hämta min glasögon, så de kan bli hur som, men ni får ha överseende för de ;) Ännu en helg har gått, Suck och åter suck. Säg mig varför dessa helger ska gå så fort??? iaf, så var jag hos min syster i fredags och käkade tacopaj och tv tittande med en rinnande näsa :S i lördags blev de ingen sovmorgon, jag tog åt med att ta tvättstugan (dum som man är) Sen ringer en ivrig Irina och säger att jag ska komma över och börja dricka :) Självklart så gör man sig iordning och sen drar. När vi väl börjar dricka de vi hade inhandlat i fredags så har jag INGEN smak! de var som att dricka vatten. Bra tänkte jag hur full ska jag bli ikväll då?? men jag höll mig i skinnet ;) en helt okej kväll, fast vi kunde ha varit kvar hos Irina istället för att gå iväg. Statt sög fett tråkigt!. Fick skjuts hem och hade längat sååå mycket efter Simon efter sin båtresa. Inte så mycket att längta till kanske. fick knappt liv i honom, så de blev sängen med långa snarkningar!. Söndagen skulle jag kunna hoppa över för den var inge rolig. seg seg och åter seg. Sen börjar ännu en arbetsvecka. Jobbade till 16.00 som vanligt. Sen åker jag och jobbar IGEN. Idag likadant 16.00 sen iväg och jobba igen! jag ser bara dollar tecken när jag hör ordet jobba!! är jag så pengakåt?? men hur mycket lönar det sig egentligen.... Kanske ska börja tänka i andra banor.. Som Simon säger "pengar är inga problem" ska nog påminna honom om de, så kan han kanske förse mig med allt jag vill ha :)

Nu avslutar jag för denna gång!
Puss och kram till alla mina fans där ute ;)
Hasta la vista babe

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag är ditt största fan, d vet du!;)

2008-11-04 @ 21:38:01
URL: http://tovelundbergs.blogg.se/
Postat av: Johanna

Härligt att du skriver lite!!! :)

2008-11-05 @ 14:23:42
URL: http://johannanmokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0