2009.11.19

Hur underbart är de inte att snön har börjat falla ner! längtar ännu mer till sälen och min nya fina bräda som jag ska köpa! nu börjar de kännas att de drar sig till jul. Och ännu ett år har gått. Ujj vad har man gjort egentligen under dettta år? en hel del skulle jag tro. Mycket roligt och lite tråkigt säkert. Men försöker se mer på de roliga och positiva händelserna!
Hoppas på att man får ledigt dom få dagarna jag har lagt in om vid jul. Annars jäklar, har inte tagit ut en ända dag sen i april tror jag. så de är min tur att vara ledig! annars är jag "sjuk" tänker inte missa sälen resan över nyår! imorgon är de torsdag igen, men de är en underbar dag! för då kommer mitt hjärta hem igen! så skönt Simon har ledigt i tre veckor runt jul,så de innebär att han kommer vara hemma :) och sen är de träning imorgon också, ska bli skönt. Hinner ju bara träna en gång i veckan denna månad. får försöka hålla in på maten lite extra istället!

Snart blir de nog sängen för min del, ska försöka ta upp mitt läsande innan sängdags, sen ska jag klappa katterna, så dom sätter igång motorn! förstår inte, varför ska dom sova hela tiden när jag kommer hem efter jobbet. Men när jag ska lägga mig så har dom maratonlopp mellan hallen och tv rummet.

sussa sött men vakna torrt!


Kommentarer
Postat av: Simon

Hur kan du skriva att du saknar mig så mycket om du inte kan visa det? haha Visa det mer och skriv det mindre! Puss

2008-11-20 @ 17:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0