2008.11.29

Usch snart är helgen slut!! börjar känna sig seg, jag behöver ledigt :) men de är inte många veckor kvar tills de är dags för lite ledighet. Sen är de något varje helg nu fram till jul. Längtar lite till lucia helgen faktiskt. Jag älsklingen och my twin och Nisse ska åka till göteborg. Sen bär de av till ullared :D tänkte julhandla lite, sen blir de nog mycket annat shiiit som åker ner i vagnen :) ..... Bye the way, var nere med älsklingen på stan en sväng för att köpa blommor till min kusin och min morbror som fyller år idag. Kom inte bara hem med de. Vi tog en sväng till elektrotjänst så jag köpte en vit samsung 32" tv som jag har stället i sovrummet. Hmm... Jaja de var ju en sån jag ville ha :) så nu måste vi skaffa en tvillingbox. Kan väl kännas lite onödigt köp också eftersom vi har en 40" I tvrummet. Men jag ville ha en egen tv. Jaja jag måste försöka övertala mig själv om att de var ett jätte bra köp. Fast jag har inte ångrat mig än, för den är sååå fin. Börjar bli riktigt trött redan, har lillebror här som man får passa upp på,när de gäller med mat han äter ju för 3.
Nehe måste lämna ifrån mig datorn nu för en massa brudar skriver till Dennis på msn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0