2008.11.26

Då var snart denna dag avgjord. Tog ett ryck med dammsugaren, ville få iordning i sovrummet. Hittade bland annat några dammråttor under sängen! Sen hittade jag katternas gömställe. Vi har nämligen inte förstått var tapetbitarna som våra kära katter har dragit av. Men så hittade jag dom liggandes under sängen. Sen åkte jag till svärmor för att kolla igenom alla deras bilder, ville ha några stycken. Sen åkte jag till tågstationen för att träffa älsklingen! stog och väntade på att tåget skulle komma så jag kunde få en kyss. Jag ville inte släppa taget, men han var tvungen att åka till göteborg för att jobba. Han åkte alltså från stockholm och tåget stannade i kholm. En mycket kort stund blev de. Men nu kan jag sova gott =) 

nu måste jag sova!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0