2008.11.12

Äntligen så var de torsdag igen :D min Sweetheart is home :) har saknat honom så enormt mycket denna vecka.
Har tänkt mycket tillbaka, som första dagen vi träffades. Pirrar i magen bara tanken på den dagen *drömmer mig bort*
Annars har veckan varit bra, eller bra och bra, tog mig till jobbet för att styra upp även fast febern tog över. Marita var också sjuk. Så kunde inte svika min andra familj, men  fick gå hem sen iaf, så låg hela tisdagen. Usch vad tråkigt de är att bara ligga hemma och glo. Tummen ner för att insjukna! Ujj, förstår inte att en hjärna kan tänka så mycket, min blir iaf överhettad ibland när de blir för mycket. Har också tänkt på hur mitt liv har förändrats. Från några år tillbaka bara. Lika låg humor som vanligt :) mogen?? hmm... Kan iaf komma fram till att det har förändrats och till något bättre och sämre, vänner man inte har kontakt med längre, men har även fått ett par underbara vänner.  Nee nu blir det för plötrigt! har egentligen inte så mycket att skriva om, de var någon som tvinga mig..(Tove) känn dig träffad :)

Kiss Kiss

Kommentarer
Postat av: Tove

Puss på dig också sweetheart:) vi ses väl nästa vecka? love

2008-11-14 @ 00:31:57
URL: http://tovelundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0