2008.11.05

Ujj så trött jag är!. Tog min brum brum till cykel och mötte upp Irina för att gå ner på stan. Gick en sväng till Åhlèns för att inhandla nytt smink  =) efter ett tag så gick vi hemåt. Sen var jag tvungen att åka och handla lite mat. Lyxa till det idag med potatisgratäng och kycklingfilè med lite sallad till =) mums mums. tänkte på dig då Tove, våran middag som vi skulle ha. men kom på sen att du skulle träna annars hade du fått pallra hit och äta ;) tog ett stopp innan jag åkte hem, till solvalvet
för att försöka bränna på skinkorna lite! efter alla bestyr med maten och ätandet så slocknade jag i soffan :S
Imorgon kommer äntligen älsklingen hem, saknar honom så!

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Tove

Vi kan väl käka ihop nästa vecka? ses imorrn stumpan! love

2008-11-06 @ 07:01:19
URL: http://tovelundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0