vårfest

har precis kommit hem från personalfesten! nykter som man nästan alltid är så var jag de denna gång
också, de var många man fick se en hel annan sida av :) men de var kul mycket skratt! är så glad att man har ett
jobb man verkligen trivs med och dom man jobbar med! speciellt med Marita, så underbar person! så hoppas på
att detta vik kommer fortsätta, men återstår att se. nee nu ska man snart åka till sköldinge av alla ställen och hämta simon! men vad gör man inte för den karln! annars så ser de ut som att denna helg kommer bli väldigt lugn,
imorgon är inte simon hemma så jag vet inte vem jag ska kolla på melodifestivalen ihop med. sen ska jag ut och springa med karin också de blir nog bra de där :)
ha en trevlig helg.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0