sälen resan

har varit mycket lyckad, har lärt mig åka snowboard och de är ju sååå roligt. började till och med hoppa lite. modig så fast tänk om jag kunde vara lika duktig som simon är. så var ju simons far där också. ujh tycker om den tok lars :) men i lördags gick jag och älskling ut och åt medans dom andra satt i stugan. de var mysigt satt och pratade om allt möjligt. sen gick vi tillbaka till dom andra vi skulle ju upp tidigt de var i vasa loppet så vi åkte kl 6 på morgonen för att se starten. men de var en upplevelse, har aldrig sett så mycket folk! men sen var de dags för hemfärd och jag såg fram emot när vi skulle åka igenom örebro för jag var så sugen på max mat! men vad händer!!!! jo simons växellåda gick sönder men som tur var så gick den sönder när vi passerade äppelbo där simons far bor men han
hade inte åkt från sälen då, så vi undrade ju hur vi skulle komma hem, men sen kom han hem så de var bara att hoppa in i bilen och rally fart till borlänge vilket  var 10mil dit och vi hade en timme på oss. men vi lyckades så de vart en tåg resa hem istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0