2008.12.26

Då var julen över, fick mycket fina julklappar. Jag hade inte önskat mig något men ändå :)
juldagen igår trodde jag skulle sluta med att jag låg hemma och kolla på tv, hade ingen lust att göra något. Men Så pratade jag med Emma och då hängde jag med på en fest. Lagom rund under hällarna blev jag allt. Gick in på safiren men fasiken vad mycket folk de var där :S så vi drog vidare och tog varsin kebabrulle! vinkade av Emma sen gick jag till Simon som var inne på Harrys och jag kom in!! trodde de var 23?? men de var mysigt, bara jag och älskling gled runt med varandra. Skakade en hel del rumpa :) men de allra bästa sparades till sist när våran låt kom med Cascada med everytime!

Antar att de här är sista inlägget för i år! om man kanske ska försöka sumera 2008!? vet att jag fick vikariat och var super lycklig över de! min fotbollskarriär sattes igång som har varit på tal länge, så de kom jag till skott med, de är det bästa beslutet jag tagit tror jag, fotboll är fasiken de roligaste som finns! Jag och Simon har varit förlovade i ett år i somras. Tiden går fort. Hmm va svårt de var att komma på vad de är man har gjort under året. skulle kanske behöva skriva dagbok för att komma ihåg allt man gör. Men jag vet iaf att de har varit mycket berg och dalbana. Som de känns nu så överväger de negativa. Lite små jobbigt, men å andra sidan så kan inte allt vara som en dans på rosa moln. Men mycket har varit jobbigt och är fortfarande. Vill inte gå in på detaljer.

Hoppas nyårsfirandet blir succè i sälen bara! för imorgon drar vi uppåt!
Gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Se upp för Datten! ^^

2009-01-10 @ 11:21:38
URL: http://saannapannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0