2008.12.17

Wiiiie snart är de jul i våra hus, har dock inte köpt klart alla julklappar, men de ska ske på fredag efter jobbet. Ska dra till
norrköping med syster. Så om du Johanna inte ligger på BB så kanske vi kommer över en sväng :)
Blev en mycket lugn dag på jobbet idag, personalen behöver lite jul ledigt tror jag. En aning trötta har vi varit, och inte något vettigt fick vi  inte gjort idag heller. Men de gör inget vi har jobbat klart för i år känns de som. Nu är de bara en massa mys som står på datagruppens schema :) imorgon tänkte vi sitta och jul pyssla och ha klapp utdelning och sen på de så tar vi en tårta också =) Men efter jobbet blev det hektiskt, tog ett väldigt kort träningspass sen hem en sväng. sen drog jag upp till en butik som jag inte kan nämna om älsklingen skulle få för sig att läsa detta! men jag blev jätte nöjd iaf.
Skjutsa svärmor till Harrys. Sen drog jag till Karin för en fika. Har sååå dåligt samvete för att jag har glömt din födelsedag! känner mig faktsikt som en dålig vän.... Men vi kom iaf in på min lilla misse Tassa som har eplepsi, så
nu ska de undersökas om hon har de eller inte, vi läste nämligen i en kattbok och de stämde inte så bra med vad vetrinären har sagt till mig. Jag vill veta om min katt verkligen har de eller inte, för dom har inte gjort några undersökningar eller tagit några prover som gick bara på mina ord. Men jag tycker på något sett att man ska kunna se att hon har eplepsi, men de sa vetrinären att man inte kunde. Men de kan man visst! så ska ringa till norrköpings vetrinär imorgon. Karin har rekomenderat ett ställe.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja det tycker jag att ni ska! :) Eller så kan vi ta en fika på stan? Kan nästan lova att jag inte är på bb då iaf ;)

2008-12-17 @ 22:31:44
Postat av: Tove

HA HA jadu dessan lilla! tomas höll på att garva ihjäl sej när han såg mina moonisar ;) Jag tycker dom är skitsöta! Kattungen är ett riktigt busfrö, skulle behöva proffshjälp. Kan du inte ta med dig kattboken å komma över?? Love!

2008-12-22 @ 13:21:32
URL: http://tovelundbergs.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej sötis!

Va roligt att du har blogg...nu kommer jag få veta allt om dig..eller!? ^^

KRAMIS

2008-12-28 @ 17:04:54
URL: http://saannapannas.blogg.se/
Postat av: Alina

Ha en trevlig kväll! :)

2008-12-28 @ 17:09:59
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0