2008.12.09

Faaan, jag som ville träna hårt nu innan jul! så blev de ett ihop slag, så min stortå mår inte så bra just nu. Får se imorgon hur de står till. Bara så surt att de ska bli något nu! fick ett besök av Tove innan träningen också :)
En lugn dag på jobbet har de iaf varit, vi hade två arbetstagare, så vi tog en sväng ner till bowlinghallen för en fika.
Så underbart skönt att bara kunna göra vad man vill när man är på jobbet, att ha så roligt och mysigt när man jobbar. De är ju toppen och ännu bättre upp är att man får betalt för de också :) nae tänkte nu kolla på unga mödrar som jag spelade in och sedan lägga mig i sängen för att dra igång en film och hög läge med foten :S dunk dunk säger den bara! 




'

 


        Love to my little family!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0