2008.12.08

En helveteshelg har de varit, men vill inte gå in på några detaljer. ska försöka sussa snart. Man ska ju trots allt jobba imorgon. Men jobbar bara fyra dagar denna vecka, har tagit ledigt på fredag. Dock är de inge roligt på fredag som sker, ska ju på begravning. men sen drar de iväg till götet! hoppas de blir en bra helg för en gångs skull. Jag och min sis måste ta tag i de där med våran tattu som vi skulle göra. Den kommer nog bli nice :) Just ja igår var jag också och köpte min efterlängtade bräda, först kände jag att de var mycket pengar, men bara för att de var en liten repa på den så fick jag ner den 700kr :) så de var värt att köpa den! hoppas bara på att de kommer bli några gånger man åker. Ja just ja, var ju en sväng till Tove love i fredags också, så lite skratt blev de i helgen :)
nehe sova var det.

Kommentarer
Postat av: Tove

ball snowboard stumpan! har du tid å lust för du gärna komma förbi innan träning.. Hör av dig. Puss

2008-12-09 @ 15:29:27
URL: http://tovelundbergs.blogg.se/
Postat av: Karin

Snygg bräda!!

Vad är det för tattoo ni ska göra? Tell me tell me :)

Kram, saknar dig!

2008-12-11 @ 18:17:05
URL: http://professoreriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0