Jag fick lust...

att blogga lite, en onsdags kväll i maj! är otroligt dålig på detta, men jag tror tyvär inte att jag kommer ändra på det heller, för jag har inte tiden att sitta och skriva. Jag önskade mig en fem årskalender i julklapp, vilket jag också fick av mor. Den är jag faktiskt duktig på att uppdatera, har skrivit något varje dag, men kan gå en vecka emellan ibland, då ska man komma ihåg vad man gjorde för en vecka sedan. Det är skrämmande att man inte kommer ihåg det ibland!

Har iaf bostatt mig i den stora staden Katrineholm, ja det var ju bara tre månader sen...
Har dock inte kommit iordning än heller, Men snart så, Syster flyttar snart ut, inte för att jag inte tycker om att ha henne här, för vi går bra överens. Men vi har lite för mycket saker. Så det blir ingen stil överhuvudtaget!
så det får bli jag och Tassa och Simon på helgerna.

Sen är det den ständiga frågan om vad som händer i ens liv när man väl ska skriva om det.
HMM... Jag jobbar en hel del, fick fast tjänst den 14maj!
Har nu också spelat ett tag i VALLA, trivs som bara den. Det går bra för oss också. Jag har nu ett tänkt en hel del på om jag kanske ska lägga ner fotbollen, kändes så jäkla trist när man fick skador hit och dit, inget kändes bra ett tag. Men nu äntligen är inflammationen bort i mina luftrör! sen så jag var i valet och kvalet om att ringa till tränaren och säga att jag inte kunde vara med på gårdagens match mot Oxelösund, kände mig inte alls i form. Jag kände att det inte skulle gå bra.... MEN vad händer, kan jag ha gjort årets match?!!? så jäkla taggad när domaren blåste i sin svarta lilla pipa.. Jag ville bara försöka göra mitt bästa. Jag gjorde en Come back! tre mål inom tre minuter PLUS att det ena målet var från Mallans snygga hörna och jag NICKAR in den!

så idag har jag varit på topp humör! förutom när jag,Alec och Ira skulle bogsera min bil till Mekonomen, Alec drar ner fönstret och batteriet är sten dött, där står vi tre små mini grisar och kliar oss i huvudet, hur laddar man ett batteri... Vi ringde SOS till pappa alltså.. Så nu vet vi även hur man sätter plus och minus och svart och röd kabel.
Inte nog med det, när bilen stog på plats, går inte bilen att låsa.... jag går in på baksidan, där sitter det 4 gubbar, jag börjar med meningen ursäkta jag vet att ni har stängt, men min bil går inte att låsa. Dom följer genast med och rullar in den på verkstaden, vilka trevliga gubbar! så imorgon ska jag få hem min pärla. äntligen säger jag!
har varit utan den i snart 4 veckor.. Lyckades även förstöra Simons Subba i måndags också... Tycker inte om trottoarer och låga bilar....


Kommentarer
Postat av: Mallan<3<3

Det var på tiden du Dessan att du uppdaterade din blogg ;) Hihi



Ja as bra spelat bruden och det gjorde vi bra, as snyggt mål:) Weeeiii Imorgon kör vi igen<3



Ha det bra vännen<3



Pusskram<3<3

2010-05-27 @ 18:59:59
URL: http://maaliinjj.blogg.se/
Postat av: Gunnar

Haha, uppskattar också en uppdatering! ;)

2010-06-20 @ 21:23:13
URL: http://gunnsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0