2010.05.31

Sitter just nu och kollar på Katie- förlorade sin skönhet, hon fick hett kaffe i hela ansiktet av sin pojkvänn. FY FAN så jäkla hemskt! Har nyss kommit hem från städningen, liten extra slant i kassan! för min bil verkar ju som sagt var inte bli så billig, när jag nu ska få hämta den tro??

I fredags var det match mot KAIK, vi vann ju iaf. Men är inte nöjd med min insats.I lördags åkte jag och Simon till Marieberg för att jag skulle på sminkning, fick en vardags smink, så nu ska jag tydligen börja med det också, men det kan bli kul. I söndags var jag,Alec och simon till Flodavallen för att kolla på när min brors son Melvin spelade fotboll 8år gammal, så sjukt söta när dom spelar :) Melle gjorde iaf två mål! sen åkte vi till vingåker för att fira kära mor, vi käkade på Joan`s. Sen kollade jag när Simons lag spelade mot floda, vinst med 11-0 Floda syndrom och förlora med stora så siffror..? Men nu är det måndag, det är kort vecka, jobbar fyra dagar denna vecka, så skönt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej det var syra hon fick i ansiktet.

2010-06-06 @ 21:28:43
Postat av: Simon

Spela roll vad det var?? Förstörd var hon och jävligt idiotiskt gjort!

2010-06-18 @ 18:50:52
Postat av: Anonym

Har jag sagt att det spelar någon roll? :) Ville bara rätta till det så att alla vet vad det var för någonting.



Många gör idiotiska saker...

2010-06-21 @ 20:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0