2010.01.10

Då var en helg avklarad snart igen, nu drar det igång med full vecka på jobbet. Men inte mig emot.  I fredags var  jag barnvakt till lilla Lucas, stackare som vaknade och ser en främling stå vid hans säng, men klarade av det också, fick även lillen att somna om, känner mig lite stolt faktiskt! I lördags var jag i norrtälje med min syter och min far och hälsade på min syster. Det var trevligt att få träffa hennes familj, vi kollade bla på gamla foton när min far var i min ålder, hmm känns så konstigt att han har sett ut så! Men men det var kul att se iaf. Vi bestämde att vi skulle åka till Täby shoppingcentrum någon gång, vi var nämligen där innan vi åkte till syster för att köpa en present till Channelle, men far min sa att vi bara fick gå in i en butik, en leksaksbutik dessutom. Shit vad det kliade i mina fingrar när man gick förbi massor med klädaffärer.  När vi kom in till stan hoppade jag och min syter av för att umgås med Hanna, Anna och Ullis, vi spelade Buzz och hade det trevligt, uppskattar såna kvällar. Så sjukt mysigt! Åkte hem skapligt, somnade fort som attan, sov därefter i ca 12timmar. Skönt värre! Idag har det inte hänt så mycket, börjar bli förkyld och hängig, bara det inte blir något mer av skiten. Har inte tid att bli sjuk! Ska ju kolla på lägenhet på tisdag, längtar som fasiken faktiskt. Har börjat kolla på möbler och har bestämt mig för några saker iaf. Det ska jag bara ha! Måste kosta på lite nu när man får ha sin egna stil! Annars går livet som en bergochdalbana just nu, men mår som bäst när jag har mina helt underbara vänner runt omkring mig, ni är värdefulla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0