2010.01.03

Jaha då var denna mini semester slut. Men ska inte klaga, för jag har det för bra som vissa tycker ;)
Men jag ska faktiskt inte klaga, Love it.. Har haft en bra mini semester iaf. Nyårsfirandet var hos Hanna med tre rätters middag och underbara bruds! tolv slaget firades dock i Ullis bil. Dagen efter blev det en pizza till frukost och en soff dag hos Ullis. Sen blev det mys!
har annars tagit det ganska lugnt, som sagt man kan ju inte stressa ihjäl sig när man har semester! igår blev det utgång, men den kvällen kan man ju dock radera vid vissa tillfällen... Men en bra dag idag iaf, åkte till tuna park med syster min mor och lilla Adam och kollade på idol vinnaren Erik. Nu blir det bara mys med familjen, Adam och jag ska läsa en bok tillsammans, sen blir det nog natti natti.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart var det mys?

2010-02-02 @ 23:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0