2010.02.17

Det är en hel del som händer och sker i livet just nu. Men nu när man ska sitta här och berätta för alla vad man gör, så kommer man inte på så mycket... Men kan börja med att jag har bytt fotbollslag till Valla, det funkar väldigt bra måste jag säga, trivs som fisken i vattnet. Det är bra upplägg på träningar mm. Sen börjar ju flytten närma sig med stormande steg! det ska bli jätte kul att få göra iordning! men ska först åka utomlands en vecka, och det mina damer och herrar är inte helt fel just nu :) det blev pricken över i:et så att säga..
När jag kommer hem ska jag då börja flytta. Vad har hänt mer, jag och Simon har varit i Romme över en dag, vilket var heeeelt underbart! vi har varit i Dalarna hos Lars, vi kollade på svenska rallyt, det var också en mysig dag, toppen väder hade vi! åh nu kom jag på att vi har ju haft födelsedagskalas för Anna och Ira, det blev en kväll med JÄTTE mycket skratt :) en kväll att minnas. Sen är jag så glad för min vän Sissi som fick en liten dotter i lördags!

Nu är det dags för mig att dra några drag med borsten på tänderna, sen blir det sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0