2009.10.28

Ja jag lever, men denna blogg är något halvdöd ibland! det är mycket roligare att läsa andras än att skriva, hur har alla tid att skriva så mycket? tänkte bara göra en kort sammanfattning om vad som händer i ens liv.. Jobb, jobb och åter jobb. Ne jag är inte bitter. Men det känns som att man jobbar en hel del, men skulle samtidigt inte klara mig utan mitt jobb! i helgen drar jag och min undebara sambo till sthlm, Simon den underbara har bokat hotell, Sharion hotell, (stavning) med andra ord ett lyx hotell =) mys mys och massor med shopping! och min underbara bil står hos min bror med inga handtag och listor, för det är på lackning =) den kommer bli så jäkla fin. Så nu rullar jag fram i Simons vinterbil. Kollar på arlanda stockholm just nu, man blir inge sugen heller på att åka till värmen! men det kommer nog inte bli just nu. Det får vänta en stund. Det var i maj jag och Simon var iväg till London, tiden bara rullar iväg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0