På G igen!

Oj oj här var det många månader sen jag skrev sen sist, jag har varken tiden eller lust faktiskt att sitta och skriva egentligen, men ibland så kan det vara kul :) och idag så kände jag för det. Sitter just nu och väntar på några av mina underbara vänner som kommer hit, vi ska partaja lite!
Gårdagen var vi alla, eller nästan alla, det var nog bara Mallan som saknades när vi var ute hos Carina, grillade, badade och spelade kubb :) otroligt nog så vann vi två gånger ;) minisarna och Anna :)
Annars rullar allt på, jobbar just nu i hemtjänsten, det är faktiskt ganska så roligt, men saknar förstås mitt riktiga jobb, men jag kommer ju tillbaks dit i höst. Ska jobba i två veckor till sen ska man ha 4 hela veckors semster :) det ska bli riktigt nice, vet dock inte vad vi ska göra riktigt, men jag och älsklingen drar nog iväg någonstans.
Det har hänt så jäkla mycket på senaste! jag har varit i London bla, vilken jäkla resa, det var den bästa jag någonsin har gjort, så åk till London om ni funderar på det :) så det var inte sista gången jag var där.
Idag har jag också varit i Norrköping och shoppat med syster och Nisse, hittade lite smått och gott faktiskt.
Har också köpt en ny mobil, jag är egentligen inte så mycket för en avancerad telefon, men det blev det tydligen denna gång, köpte sony ericsson w995. lyssna på det här jag kan kolla på FILM! så jäkla grym bild och man ser texten hur jäkla bra som helst, jag behöver inte ens ha glasögon!!! så jag laddar ner massor med filmer, jag och syster satt på jobbet och kollade på en skräckis i fredags :)
Nehe nu blev det mycket på en och samma inlägg, grötigt det blev. Nu tänkte jag lyssna lite på King of pop!


                                 
                                                                                          



 

Kommentarer
Postat av: mallan<3

Aa det va nog bara ja som inte va med tråkigt nog hade varit jätte skoj o vara med er raringar<3 Men jobba måste man väl oxå tråkigt nog:( take care pusssisar<3

2009-07-04 @ 18:26:16
URL: http://maaliinjj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var på tiden att du uppdaterade lite! Mer av det, annars vet man ju ingenting om dig!! Hör av dig någon dag om du har lust! Kram Johanna

2009-07-06 @ 21:21:13
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0