2009.01.26

Ny dag, ny vecka, nya utmaningar och mycket inplanerat. Har precis betalat alla mina räkningar, hmm blev lite mer än vad jag hade räknat med, drar iväg när man har en bilförsäkring att betala. Men men utan bilen skulle jag inte kunna ha alla mina jobb som jag har, så får tänka så :) men får ju se hur det blir med det framöver, skulle inte klara mig utan att ha ett jobb, jag vill jobba massor, jag älskar att jobba, helt sjukt men de gör jag! inte bara för pengarnas skull! ska söka mig tillbaka till mitt gamla jobb och se om man kan få börja jobba några kvällar också. Ja men resten av veckan så är det en del träning och jobb som står på schemat. Måste komma i form nu när man ska ligga på playan :) ne nu ska jag ge Tassa sin medicin sen ska jag nog borsta tanden mycket noga för jag ska snart till tandis!!! tycker inte om.




Kommentarer
Postat av: Simon

Vad du tjatar om jobb hela tiden, du går ju mest hemma och drar fötterna efter dig;) puss

2009-01-30 @ 10:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0