2009.02.14

Nu sitter jag hemma hos moder och fader, har inte haft tillgång till någon dator på ett tag, För vi byter tydligen operatör. Men de är lite strul med de där tror jag, har ingen koll för de där får Simon sköta, på tal om min älskling så är han påväg hem just nu, han har varit i norge och kollat på norskarallyt. men jag har haft äventyr idag jag också. Tog en sväng till norrköping, åkte till Johanna och Lukas, när han hade fått i sig lite tutte så gick vi ner på stan :) jag var ju tvungen att köpa något till Simon för han fyller år imorgon :) men vi såg ju några kändisar också, made in sweden, Janet,Kim och Laila :)
men när jag väl hade hittat en present så skulle vi ta oss en matbit, blev lite nervös där när du Johanna skulle gå och köpa mat, där stog jag helt själv och vaggade Lukas, blev lite nervös att han skulle börja grina, men inte ett ljud :) När vi sen gick tillbaka hemåt så fick jag Lukas att skratta. vilken känsla och vilket leende. Han fångade mitt hjärta där ;) så jag hoppas de inte dröjer allt för länge till nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Han blev lite in love i dig vett du! ;)

2009-02-15 @ 10:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0