2009.02.01

Har nyss kommit hem från svärmor, vi orkade inte gör någon mat. Så vi bjöd in oss själva :) men nu är älsklingen iväg och köper en kebabrulle. haha vi har nog en liten baksmälla idag tror jag :) fanns en liten sug efter en rulle!
Igår blev dagen lyckad, Johanna och lilla Lukas kom på besök! jag blev helt såld! jag tror även älsklingen också blev det, han var ju tvungen att hålla i Lukas. Den lilla prinsen måste jag träffa oftare! annars måste jag nog ha en egen ;) sen gick jag och Alec till partyt som ägde rum hos Catten. En välkomst drink och en bit tårta fick man. muma. Kvällen slutade iaf bra. Mådde inte så bra mot slutets gång så vi knallade hemåt runt halv två tiden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart ni ska ses igen! Oftare sen när vi bor i kholm hoppas jag! :D

2009-02-02 @ 07:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0