2009.12.28

Då var julen över, men jag tycker det börjar spåra ur det här med julen, jag tycker jag köper julklappar för köpandes skull. Man vet ju sällan vad alla önskar sig, då köper man något för att man ska köpa bara. Men men nu är det avklarat J nu är det nyår som är kvar av detta år. Den ska jag fira in med min syster och Hanna och Anna är det tänkt. Hoppas ni andra ändrar er och kommer över en sväng iaf J annars är det lägenhets visning var och varannan dag, men än så länge är det ingen som har passat mig till 100. Men det kommer. Var på möbelhuset och kollade runt lite på soffor, och jag hittade min soffa! Så fiiin, så jag tänkte åka upp imorgon och kolla om den finns kvar då kommer jag nog att köpa den J för det är ju en hel del saker man behöver vill säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0