2009.04.08

Det blev en dag i mariebergs köpcentrum trots allt idag, så jag och min syster brummade iväg i hennes lilla bil.
Som vanligt kan jag inte låta bli att springa runt i varje kläd affär, men var höll mig i skinnet hyffsat iaf, hittade lite små krafs. Men det vi skulle ha var ju en present till lillebror, och det blev t-shirtar och ballingar. Sen blir det nog något mer,
för han fyller inte än på några dagar. Vi gick bla förbi en 3 affär och denna mobil tänkte jag köpa
så vi får se vem som köper den först, Alec ville nämligen också ha den.
På måndag kommer en snubbe hit också, han ska tvätta våra soffor! så om ni vill ha en tvättning
av möbler och mattor, så säg till så lämnar jag erat nummer.

Nu måste jag sussa kudde, ska jobba imorgon. Sen är jag ledig hela påsken, men nu kan man pusta ut, för nu vet jag
att jag kommer få jobba iaf :)

sov så gott alla mina änglar!

Kommentarer
Postat av: Alec

Vadå alec ville också nämligen ha den?? jag hittade den FÖRST jag visade dig den och sa: den här vill jag ha!! jag hinner först!

2009-04-09 @ 10:27:41
Postat av: Ina

Om det är Gratis så Ja TACK, Lämna mitt nummer ;P

2009-04-09 @ 10:45:41
URL: http://inaae.blogg.se/
Postat av: Jessica

Dom skulle komma och tvätta våran soffa men dök aldrig upp, så lämna gärna mitt nummer;)

kram

2009-04-09 @ 19:29:37
URL: http://jessicatillstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0