2010.01.15

Då var det fredag kväll. Denna vecka har gått väldigt fort fram! Har haft något efter jobbet varje dag.I tisdags var jag och kollade på två st lägenheter, först en tvåa, sen en etta. Jag blev kär i ettan, klädkammare och allt! Mita och Alec  tyckte mest om den. Så jag bestämde mig helt enkelt för den! Så på måndag ska jag skriva på kontraktet. Får se när det blir inflyttning, den står ju redan ledig, men hoppas det inte blir tidigare än första mars, har ju inga möbler ingenting NADA!  Nehe, är så sjukt trött, har nyss kommit hem från Karin, sjuksyrra examen!  Var riktigt trevligt, sen kom Carro också vi hade mycket att ta igen sen sist! Nehe, man blir inge trött när man ser sina kära föräldrar sitta i varsitt hörn och sover.. Känns om inte annat lite ensamt. Så nu ska jag också sova!

Sov så gott mina änglar!


Kommentarer
Postat av: Mr S

Tyckte det inte var så ensamt:D

2010-01-18 @ 21:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0