2009.07.08

jobb för idag är avklarat, imorgon är man ledig, men ska däremot jobba hela helgen. Men ska jobba hela helgen med syster också så det kommer att bli kul. Åkte till päronen och tänkte att jag skulle tvätta bilen, vad ser jag på en av mina fälgar! det såg ut som att någon hade spillt syra, bubblor massor av bubblor, så nu mår jag lite dåligt för det, så jag slängde mig på telefonen för att ringa fader, så jag åkte dit och han kollade, det visade sig att det var något med bromsen, så det har blivit så varmt!! suck! har inte haft så där jätte tur med min nya pärla direkt!. Nu väntar jag bara på att Simon ska komma hem, det är så att vi ska åka och kolla på hus idag, Så vi får se, dock är det lite för dyrt, men kolla kan vi ju göra, det är ju precis vid vattnet och allt :) tror vägen heter uddeängsvägen vid djulö. Finns på hemnet om någon är sugen att se vilket jag menar! 
Åh kollade igår på minnesstunden med Michael Jackson, det är tråkigt det som hänt, lilla dotterns lilla tal, det var berörande faktiskt, undra om en annas begravning blir så stor..... NOT!

Ha det bra gott folk!

Imorgon
är det våran dag!

Kommentarer
Postat av: ina

hus? spännande o vilket fantastisk läge, dyng dyrt bara, puh, men man får väl vad man betalar för antar jag ;) vad roligt :) hoppas titten gick bra !? <3

2009-07-08 @ 17:44:26
URL: http://inaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0