2009.04.27

Äntligen så kan man andas normalt när man tänker på fotboll! igår spelade vi första seriematchen. Vi spelade mot Vingåker, som slutligen slutade med en mållös match. Men fan ska bra vi var iaf, eller ja en annan kanske ska försöka få in boll fan i mål någon gång så vore det ännu bättre! Men satans så sura miner det var från vingåkers små flickor.
Men nu när jag sitter här och tänker så kom jag på att vi har match mot Valla i helgen, pirr i magen! måste nog ut och ta en löpar runda, min kondis ligger fan inte på topp! annars har helgen varit rätt så lugn var barnvakt till Melvin i fredags och i lördags gjorde jag inte så mycket mer än att kollade på herrlagets första seriematch mot valla.
Ja sen hade jag inte så mycket mer att tillägga för idag.



Jag och lillebror











dubbelhakan på plats!

Kommentarer
Postat av: Supersexig

Hur kan man vara så nervös för en fotbollsmatch, ok för första men sen? ;) Puss

2009-05-07 @ 13:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0