2010.12.17

 Uppdaterings dags, en gång i halvåret skulle jag tro att det sker,  kommer dock inte kunna skriva om allt som har hänt, för det är så jäkla mycket….

Sitter  just nu hos mina föräldrar, vi har precis käkat, vi beställde mat från nya Kinastället.  Måste få tycka synd om mig en rad eller två… Har varit hemma från jobbet nu i två dagar. Har haft en hemsk tandvärk!!! Fick en akut tid idag, det visade sig att det var stor inflammation,  jag trodde jag skulle dö när hon sa, jaa det är väldigt svullet och inflamerat. Hann få många tankar där. Med min tandläkar skräck, men det kom bara ut att jag måste skriva ut kåvepenin, det är sällan jag gör det men det här är  ser  inte bra ut. Trodde hon skulle skära upp hela min mun..

Nog pratat om det, måste berätta om mina underbara vänner, vilka äventyr vi har gjort och vilka äventyr vi ska göra. Resan till ullared blev succè.. Så mycket som vi skrattade. ”Ja, gå och ta den”  Alla myskvällar vi har haft, måste vara minst en gång varje helg vi har haft det.  Får aldrig nog av det heller, FAAAAN jag måste svära, VILKA JÄKLA UNDERBARA VÄNNER!!  Mår  som bäst när jag är med er!



   

Sen måste jag skriva om kvällen jag var på Ladies Night, det är nog den bästa showen jag har varit på iaf, vilken kväll, vilka killar ååå den där Brolle! Kan det var det hetaste som finns på denna jord just nu??? Looking goood..

  

Annars rullar allt på, jobbar och står i. Jag och Frida har hållt vårat träningsschema jäkligt bra, dock inte denna vecka, men det beror ju på tandfan. 

Snart är det jul i våra hus!  Undra om man har varit snäll??



Kommentarer
Postat av: Hanna T

Åh, älskade vännen min!

Du betyder sååå sjukt mycke för mig!

Va skulle jag göra utan dig!?

Love you! <3<3<3



Puss och Massor av kramar <3

2010-12-17 @ 22:35:52
URL: http://lialvthe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0